CSOPORT TAGJAI:
Vojnić Horvat Ildiko, školski psiholog, koordinator
Tanasin Aleksandra
Červik Tamaš
Sudarević Irena
Perpauer Viktor
Blažek Erika
Šimon Hargita
Nemčev Trajer Suzana
Kovač Ivana
AKTIVNOST | NOSILAC REALIZACIJE | NAČIN REALIZACIJE | VREME REALIZACIJE | ||
1. | Donošenje plana rada | Koordinator tima | Predlog izrađuje koordinator | Do 5. septembra 2023. | |
2. | Pribavljanje dokumentacije o ranijim IOP-ima sadašnjih učenika naše škole | Pedagoško-psihološka služba | Kontaktiranjem stručne službe prethodnih škola |
Do 5. septembra 2023. |
|
3. | Formiranje IOP tima / timova za učenike kod kojih postoji potreba | Koordinator tima | U sastav tima ulaze: Odeljenjski starešina, pedagog, psiholog, nastavnici neophodni za realizaciju, roditelj i po potrebi stručnjak iz druge institucije. Tim izrađuje i sprovodi IOP. | Do 5. septembra 2023. | |
4. | Uspostavljanje komunikacije sa roditeljima | Koordinator tima | Individualni razgovori | Do 5. septembra 2023. | |
5. | Organizovanje sastanaka STIO, Timova za pružanje dodatne podrške učenicima osnovnih škola i roditelja učenika koji su do sada programe savladali po IOP-u | Koordinator tima | Zajednički sastanci | Do 5. septembra 2023. | |
6. | Izveštavanje uprave škole i Školske uprave o održanim sastancima | Koordinator tima | Izveštavanje | Do 10. septembra
2023. |
|
7. | Procena potrebe za podrškom u učenju učenika koji su do sada programe savladavali po IOP-u | Članovi tima | Izrada pedagoškog profila za pojedine učenike | U toku septembra
2023. |
|
8. | Aktivnosti koje propisuje Stručno uputstvo za uključivanje učenika izbeglica/tražilaca azila u sistem obrazovanja i vaspitanja | Polaznici obuke | Praćenje uputstva | U toku školske godine | |
9. | Sagledavanje potreba za izradom Plana prilagođavanja za učenike kod kojih nije postojala potreba prethodnih godina | Članovi tima, odeljenjske starešine | Kontinuirano praćenje, evidentiranje | U toku školske godine | |
10. | Osmišljavanje i primena plana prilagođavanja za pojedine učenike sa poteškoćama u učenju, sa smetnjama u razvoju i nadarene dece | Članovi tima
|
Svaki nastavnik koji za to ima potrebu ga sam izrađuje, a STIO podstiče izradu i prati realizaciju. | U toku prvog kvartala, do kraja oktobra 2023.
|
|
11. | Utvrđivanje potrebe za IOP-om za učenike kod kojih plan prilagođavanja ne daje rezultate | Pedagoško-psihološka služba | Nakon pregleda situacije na OV, na kraju prvog klasifikacionog perioda, stručna služba objedinjuje podatke i razmatra predloge za IOP.
|
Do kraja oktobra 2023. | |
12. | Formiranje baze podataka (broj dece sa smetnjama u učenju i razvoju, broj nadarene dece, broj marginalizovane dece)
Redovno ažuriranje baze |
Članovi tima | Evidentiranje | U toku školske godine | |
13. | Pružanje dodatne podrške učenicima | Članovi tima | Individualni razgovori, grupni rad, radionice | U toku školske godine | |
14. | Praćenje napredovanja učenika | Članovi timova | Praćenje, evidentiranje, vođenje pedagoške dokumentacije | U toku školske godine | |
15. | Saradnja sa nastavnicima pri koncipiranju IOP-a, praćenje realizacije, evaluacija | Pedagoško-psihološka služba |
Pružanje podrške, savetodavni rad, praćenje, evaluacija |
U toku školske godine |
|
16. | Senzibilizacija nastavnika – predavanje na temu „Inkluzija u školi“ | Koordinator tima | Predavanje, prezentacija | U toku školske godine | |
17. | Edukacija učenika o suzbijanju predrasuda o korisnicima IOP-a, osmišljavanje antidiskriminacionih mera i aktivnosti | Članovi tima | Kroz obavezne izborne predmete, kroz vannastavnih aktivnosti, putem projektnih školskih aktivnosti, realizacijom radionica, kroz angažovanje Učeničkog parlamenta | U toku školske godine | |
18. | Jačanje profesionalnih kompetencija nastavnika | Članovi tima | Predavanja, savetodavni rad, upućivanje na stručnu literaturu, organizovanjem seminara | U toku školske godine | |
19. | Evaluacija prethodnog IOP-a i ponavljanje ciklusa izrade, usvajanja i primene novih IOP-a | Članovi tima | Nakon isteka roka realizacije IOP-a planiraju se objedinjeni sastanci STIO i IOP timova na kojima se vrši procena uspešnosti plana | Kraj prvog i drugog polugodišta | |
20. | Redovno izveštavanje direktora i Pedagoškog kolegijuma o radu STIO i davanje predloga IOP-ova, izmena i dopuna na usvajanje | Koordinator tima | Izveštavanje, predlaganje | Na sastancima uprave škole, Pedagoškog kolegijuma – kvartalno | |
21. | Vođenje evidencije | Koordinator tima | Kroz zapisnike i zakonom predviđene obrasce | Kontinuirano | |
22. | Saradnja sa ostalim timovima i organima škole | Koordinator tima | Formalno – zajednički sastanci i akcije
Neformalno – praćenjem rada drugih organa i redovnim izveštavanjem o radu STIO |
Kontinuirano |