Чланови Тима:
Војнић Хорват Илдико, школски психолог, координатор
Танасин Александра
Червик Тамаш
Сударевић Ирена
Перпауер Виктор
Блажек Ерика
Сузана Немчев Трајер
Харгита Шимон
АКТИВНОСТ | НОСИЛАЦ РЕАЛИЗАЦИЈЕ | НАЧИН РЕАЛИЗАЦИЈЕ | ВРЕМЕ РЕАЛИЗАЦИЈЕ | ||
1. | Доношење плана рада | Координатор тима | Предлог израђује координатор | До 5. септембра 2023. | |
2. | Прибављање документације о ранијим ИОП-има садашњих ученика наше школе | Педагошко-психолошка служба | Контактирањем стручне службе претходних школа |
До 5. септембра 2023. |
|
3. | Формирање ИОП тима / тимова за ученике код којих постоји потреба | Координатор тима | У састав тима улазе: Одељењски старешина, педагог, психолог, наставници неопходни за реализацију, родитељ и по потреби стручњак из друге институције. Тим израђује и спроводи ИОП. | До 5. септембра 2023. | |
4. | Успостављање комуникације са родитељима | Координатор тима | Индивидуални разговори | До 5. септембра 2023. | |
5. | Организовање састанака СТИО, Тимова за пружање додатне подршке ученицима основних школа и родитеља ученика који су до сада програме савладали по ИОП-у | Координатор тима | Заједнички састанци | До 5. септембра 2023. | |
6. | Извештавање управе школе и Школске управе о одржаним састанцима | Координатор тима | Извештавање | До 10. септембра
2023. |
|
7. | Процена потребе за подршком у учењу ученика који су до сада програме савладавали по ИОП-у | Чланови тима | Израда педагошког профила за поједине ученике | У току септембра
2023. |
|
8. | Активности које прописује Стручно упутство за укључивање ученика избеглица/тражилаца азила у систем образовања и васпитања | Полазници обуке | Праћење упутства | У току школске године | |
9. | Сагледавање потреба за израдом Плана прилагођавања за ученике код којих није постојала потреба претходних година | Чланови тима, одељењске старешине | Континуирано праћење, евидентирање | У току школске године | |
10. | Осмишљавање и примена плана прилагођавања за поједине ученике са потешкоћама у учењу, са сметњама у развоју и надарене деце | Чланови тима
|
Сваки наставник који за то има потребу га сам израђује, а СТИО подстиче израду и прати реализацију. | У току првог квартала, до краја октобра 2023.
|
|
11. | Утврђивање потребе за ИОП-ом за ученике код којих план прилагођавања не даје резултате | Педагошко-психолошка служба | Након прегледа ситуације на ОВ, на крају првог класификационог периода, стручна служба обједињује податке и разматра предлоге за ИОП.
|
До краја октобра 2023. | |
12. | Формирање базе података (број деце са сметњама у учењу и развоју, број надарене деце, број маргинализоване деце)
Редовно ажурирање базе |
Чланови тима | Евидентирање | У току школске године | |
13. | Пружање додатне подршке ученицима | Чланови тима | Индивидуални разговори, групни рад, радионице | У току школске године | |
14. | Праћење напредовања ученика | Чланови тимова | Праћење, евидентирање, вођење педагошке документације | У току школске године | |
15. | Сарадња са наставницима при конципирању ИОП-а, праћење реализације, евалуација | Педагошко-психолошка служба |
Пружање подршке, саветодавни рад, праћење, евалуација |
У току школске године |
|
16. | Сензибилизација наставника – предавање на тему „Инклузија у школи“ | Координатор тима | Предавање, презентација | У току школске године | |
17. | Едукација ученика о сузбијању предрасуда о корисницима ИОП-а, осмишљавање антидискриминационих мера и активности | Чланови тима | Кроз обавезне изборне предмете, кроз ваннаставних активности, путем пројектних школских активности, реализацијом радионица, кроз ангажовање Ученичког парламента | У току школске године | |
18. | Јачање професионалних компетенција наставника | Чланови тима | Предавања, саветодавни рад, упућивање на стручну литературу, организовањем семинара | У току школске године | |
19. | Евалуација претходног ИОП-а и понављање циклуса израде, усвајања и примене нових ИОП-а | Чланови тима | Након истека рока реализације ИОП-а планирају се обједињени састанци СТИО и ИОП тимова на којима се врши процена успешности плана | Крај првог и другог полугодишта | |
20. | Редовно извештавање директора и Педагошког колегијума о раду СТИО и давање предлога ИОП-ова, измена и допуна на усвајање | Координатор тима | Извештавање, предлагање | На састанцима управе школе, Педагошког колегијума – квартално | |
21. | Вођење евиденције | Координатор тима | Кроз записнике и законом предвиђене обрасце | Континуирано | |
22. | Сарадња са осталим тимовима и органима школе | Координатор тима | Формално – заједнички састанци и акције
Неформално – праћењем рада других органа и редовним извештавањем о раду СТИО |
Континуирано |