Као представници наше школе три ученика су боравила недељу дана (од 14. до 19. марта) на Фрушкој гори, у Конгресном центру ,,Андревље“. Представљали су нас: Акош Нађ (3 ERM), Акош Киш Бездањи (3TMM) и Андраш Лошонц (2 TMM).

Након повратка ученици су рекли:

Акош Киш Бездањи (3TMM): 14. марта, ујутро, стигао сам у Суботицу и већ нас је чекао минибус, чиме смо путовали на Фрушку гору. Пут нам се чинио кратак јер је био занимљив, и због друштва, и због  пејзажа.

Чим смо стигли испред Конгресног центра ,,Андревље“, дивили смо се згради која је врло лепа и модерна.

Након што смо се сви окупили,  оформили су групе. Ја сам био члан треће групе. Рад у секцијама је започет већ тог првог дана, у понедељак.  Први наш задатак је био да се упознамо. Наша група је добила посебно интересантну тему за обраду: Позориште у стварном животу. Сваког дана смо имали групни рад, а увече неки програм. Посетили су нас оперски певачи, али и рок бендови…

У среду смо боравили у Новом Саду, где смо разгледали православну цркву, а касније и најстарију српску гимназију у Сремским Карловцима.

Можемо да похвалимо и услове нашег смештаја. Храна је била укусна, а собе  лепе и простране. Најважније је да су чланови екипе били врло колегијални.У току те недеље много смо научили, а успут смо имали и могућности за одмарање, дружење.

И Акош Нађ  (3ERM) је поделио своје утиске са нама: Од 14. марта недељу дана смо боравили на Фрушкој гори. Отприлике нас  је било 40 младих, средњошколаца.

Здружили смо се већ првог дана, чим смо стигли. На пројекту смо  радили по групама. Рад наше групе је координирала  професорка која иначе предаје латински језик.

Свака група је радила у засебној просторији. У току сва три дана смо обрађивали различите теме, а онда водили и дебате.

Теме су биле интересантне, на пример: Да ли је етично држати животиње у кавезима. Да ли можемо подржати абортус, еутаназију, смртну казну.

Водили смо дебату, износећи аргументе за и против, а морали смо објаснити и своје ставове. Разговори су били интересантни, те нам ниједног тренутка није било досадно.

У четвртак и петак смо учили латински језик и припремали се за суботу, када смо приказали свој пројекат.

У пројекту смо представили теме којима смо се бавили у току недеље. На крају смо отпевали једну песму на латинском.

У слободно време смо шетали у природи.

У Новом Саду, на Филозофском факултету, слушали смо предавање о историјату те еминентне установе.

Андраш Лошонц (2 TMM) је додао: Плашио сам се како ћу се уклопити у рад, али сви учесници су се понашали заиста другарски. Сасвим на други начин смо радили, не као што обично учимо у школи. Радили смо у групама. Концентрисали смо на одређену тему. Наша тема је била везана за информатику, а обрадили смо је из различитих углова.